E-sport

Sekcja e-sportowa zajmuje się reprezentowaniem UKW na scenie gier rywalizujących, szlifowaniem umiejętności studentów w komunikacji, w zwiększaniu poziomu indywidualnej rozgrywki oraz w osiąganiu jak najlepszych wyników. Obecnie posiadamy drużyny w 2 dyscyplinach:
- League of Legends, której gracze wyszli z grupy w prestiżowych rozgrywkach ligi akademickiej EDU ESPORTS i osiągnęli miejsce 11-14 w fazie mistrzowskiej,
- Counter Strike 2, którzy również brali udział w turnieju EDU ESPORTS.
Oprócz rozwijania naszych graczy mamy również studentów zainteresowanych komentowaniem, poprawą parametrów treningowych, analizowaniem gier drużyn.
Prowadzący:
mgr Krzysztof Chmielewski - pracownik badawczo-dydaktyczny Katedry Badania Gier i Kultury Cyfrowej. Od 17 lat pracuje w gamedevie, od 4 jako producent. Od 11 uczy projektowania gier.
Chociaż nigdy nie zajmował się wyczynowo e-sportem (ale informatykę w szkole średniej zdawał, grając w Quake), chętnie wspiera graczy w rozwoju. Badawczo interesuje się m.in. psychofizjologicznymi czynnikami determinującymi poziom rozgrywki zawodników e-sportowych.